Regulamin salonu

  1. Rezerwacja wizyty oraz wpłata zaliczki na zabieg oznacza pełną akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Przy rezerwacji terminu należy zapoznać się z przeciwwskazaniami do zabiegu oraz portfolio dostępnym na Facebooku lub Instagramie.
  3. Prosimy o punktualne przybycie na umówioną wizytę, bez osób towarzyszących.
  4. Ewentualne zmiany terminu możliwe są tylko przy wcześniejszym powiadomieniu gabinetu.
  5. Spóźnienie powyżej 10 minut bez uprzedzenia skutkuje automatycznym odwołaniem wizyty.
  6. Gabinet zastrzega sobie prawo do opóźnień wynikających podczas zabiegu.
  7. W przypadku zamknięcia gabinetu z powodu decyzji rządowych, pandemii lub sytuacji kryzysowej, wszystkie wizyty będą przekładane zgodnie z kolejnością zapisów po wznowieniu działalności.
  8. Konsultacja dotycząca jakiegokolwiek zabiegu jest bezpłatna. W razie wątpliwości prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę.
  9. Rezerwacje na zabiegi przyjmujemy przez Facebooka, Instagram oraz SMS/telefon pod numerem 576-357-886. W przypadku braku odpowiedzi na telefon, prosimy o wiadomość na Facebooku lub SMS - oddzwonimy.
  10. Przy rezerwacji, klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku który należy wpłacić w ciągu 2 dni od ustalenia terminu. Na nr. Konta 64 1140 2004 0000 3102 8168 6095 lub po przez BLIK na numer telefonu salonu 576-357-886. W tytule wpisujemy: IMIĘ I NAZWISKO ORAZ DATĘ I GODZINĘ ZABIEGU.
  11. Klient ma prawo do jednokrotnej zmiany terminu wizyty, do 3 dni przed ustaloną datą. Kolejne zmiany ze strony klienta skutkują utratą zadatku.
  12. W razie odwołania wizyty lub rezygnacji z usługi zadatek przepada. Zadatek jest niezwrotny.
  13. Każdy klient, który miał wcześniej wykonany makijaż permanentny, musi zgłosić ten fakt przy rezerwacji. Taki makijaż powinien być rozjaśniony za pomocą kwasu lub lasera przed wykonaniem nowego makijażu. Jeśli klient/klientka nie poinformuje o posiadanym pigmencie w momencie rezerwacji i przyjdzie na zabieg, zadatek przepada. Przy rezerwacji nowego terminu zabiegu, po wcześniejszym usunięciu, konieczna jest wpłata nowego zadatku.
  14. Dopigmentowanie makijażu permanentnego nie jest wliczone w cenę podstawowego zabiegu. \ Dopigmentowanie powinno zostać wykonane w ciągu 6-10 tygodni. Jeśli klientka nie stawi się na zabiegu z jakichkolwiek powodów, zabieg uznaje się za zakończony.
  15. Ostateczny efekt makijażu permanentnego oceniamy po upływie minimum 6 tygodni od zabiegu uzupełniającego.
  16. Odświeżenie makijażu permanentnego jest możliwe maksymalnie do 1,5 roku (18 miesięcy) od wykonania, w cenie 50% aktualnej ceny makijażu permanentnego. Po upływie 1,5 roku traktowane jest jako nowy makijaż.
  17. Podczas zabiegu makijażu permanentnego dobierany jest kształt i kolor, który harmonizuje z urodą klientki. W skrajnych przypadkach linergistka ma prawo odmówić wykonania usługi, jeśli oczekiwania klientki co do kształtu lub koloru są niezgodne z poczuciem estetyki osoby wykonującej zabieg.
  18. Mamy prawo odmówić wykonania zabiegu bez podania przyczyny.
  19. Nie pigmentujemy osób nieletnich.
  20. W przypadku, gdy klient nie stawi się na umówiony termin lub wystąpią jakiekolwiek przeciwwskazania wymienione poniżej, termin przepada, a zadatek nie jest zwracany. Klient musi ponownie umówić wizytę i wpłacić nowy zadatek. Zadatek nie jest zwracany w żadnym przypadku.
  21. Nie wykonujemy pigmentacji na odpowiedzialność klienta.
  22. Odmawiamy zabiegów osobom, które poddają się intensywnemu opalaniu lub planują w najbliższym czasie wakacje, podczas których nie będą w stanie chronić miejsc poddanych zabiegowi przed promieniami słonecznymi przez 4 tygodnie po zabiegu.
  23. Istnieje możliwość wykupienia bonów podarunkowych, które są ważne przez 60 dni od daty zakupu. Należy ustalić termin zabiegu i wykorzystać bon w tym czasie; po tym okresie bon uznaje się za nieważny, a jego wartość nie jest zwracana.
  24. Jeśli okaże się, że osoba posiadająca bon ma przeciwwskazania do wykonania zabiegu, wartość bonu nie jest zwracana.
  25. Jeśli w przeszłości przeprowadzono zabieg powiększania i modelowania ust, należy poinformować o tym przed umówieniem wizyty.
  26. Jak przy każdym leku lub zabiegu, może wystąpić reakcja alergiczna, za którą salon nie odpowiada.
  27. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany wcześniej ustalonego terminu wizyty, po uzgodnieniu nowego, dogodnego dla obu stron.
  28. Nie wykonuje makijaży permanentnych, stylizacji brwi w stosunku 1:1. Do każdej strony twarzy podchodzimy indywidualnie.
  29. Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usługi w terminie 3 dni od wykonania usługi.
  30. Reklamacja powinna zostać zgłoszona osobiście w salonie, telefonicznie, lub mailowo, wraz z opisem problemu oraz zdjęciem.
  31. W przypadku uzasadnionej reklamacji, salon zobowiązuje się do wykonania poprawki usługi bez dodatkowych kosztów dla klienta w najbliższym możliwym terminie.

Regulamin Wizyty

Przesłanie Regulaminu:

Regulamin dotyczący danej wizyty w naszym salonie jest przesyłany Klientowi przed planowanym terminem wizyty. Wysłanie regulaminu następuje drogą elektroniczną podczas rejestracji wizyty.

Klient jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem wizyt przed przybyciem do salonu. Przybycie na wizytę jest równoznaczne z akceptacją przesłanego regulaminu.

W przypadku braku otrzymania regulaminu wizyt, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z salonem w celu uzyskania kopii dokumentu.

Akceptacja Regulaminu:

Akceptacja regulaminu jest warunkiem koniecznym do skorzystania z usług oferowanych przez salon.

Wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące treści regulaminu powinny być zgłaszane przed rozpoczęciem wizyty.

Zmiany w Regulaminie i Cenniku

Salon zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie oraz cenniku usług. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem drogą telefoniczną SMS.

Zmiany w regulaminie oraz cenniku wchodzą w życie od dnia określonego w powiadomieniu przesłanym Klientowi. Klient, który nie zaakceptuje zmian, ma prawo zrezygnować z wizyty lub usługi przed upływem terminu, w którym zmiany wchodzą w życie.

Postanowienia Końcowe

Regulamin jest dostępny w siedzibie salonu.

Niniejsza wzmianka stanowi integralną część regulaminu salonu.